Polityka zwrotów
Czy mogę zwrócić moje zamówienie?
Oferujemy 14-dniowy okres zwrotu produktów. Produkty muszą być w oryginalnym opakowaniu i w stanie nowym, nieużywanym.
Jak zwrócić zamówienie?
Aby rozpocząć proces zwrotu, skorzystaj z poniższego linku i zarejestruj zwrot. Po rejestracji wyślemy Ci wiadomość e-mail z instrukcjami i naszym adresem.
Rozpocznij zwrot
* Klient jest odpowiedzialny za koszt przesyłki zwrotnej w wysokości 54.9 PLN.
Czy mogę wymienić mój przedmiot?
W przypadku wymiany prosimy o kontakt w celu jej uzgodnienia. Pokryjemy wszelkie różnice w cenie i koszty wysyłki.
Czy naliczane są jakieś koszty zwrotu towaru?
Koszty wysyłki związane ze zwrotem towaru do nas pokrywasz Ty.
Co się stanie, jeśli otrzymam towar uszkodzony lub wadliwy?
Aby otrzymać zwrot pieniędzy lub wymianę towaru, skontaktuj się z nami natychmiast, dołączając zdjęcia uszkodzonego lub wadliwego przedmiotu.
Co się stanie, jeżeli nie odbiorę paczki?
W przypadku zwrotu paczki do nas zostanie naliczona opłata za wysyłkę i obsługę w wysokości 54.9 PLN.
Upewnij się, że przesyłka jest zapakowana tak, jak została dostarczona.
* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu, który nie spełnia naszych wytycznych.
W razie pytań prosimy o kontakt . Chętnie pomożemy!